Tips mot ångest: 6

Ibland när ångest verkligen kväver en, när man känner att man är beredd att göra precis vad som helst för att få den att sluta, då bör man försöka tänka på saker som verkligen betyder något. Vilka människor i mitt liv betyder något för mig? Vill jag göra dem illa (vilket jag gör om jag gör mig själv illa) ? Vad kan jag göra annorlunda just nu? Ofta tänker man då istället att ´´jag har ju ingen, jag är alldeles ensam´´ men då ska du tänka på allt bra du har gjort och gör, alla småsaker. Har du låtit ett äldre haltande man få ta din plats bussen? Då är det ett bra exempel på något som gör dig värdefull!


Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0