Tips mot ångest: 2

Föreställ dig en plats där du känner dig fullständigt trygg och i fullständig harmoni.

Till exempel: Jag känner mig trygg och i harmoni när jag flyger fram över en stubbåker på min häst i full galopp. Mitt sinne stannar upp och jag har fullt sjå med att hålla in hästen att ingenting jobbigt kommer i vägen, jag kan tänka helt utan hinder.



När du känner att ångesten börjar komma så spelar du upp det scenariot som du kommit fram till är det då du själv är total harmoni. Det kommer göra att du tidigt kan bryta ett tankemönster som annars kanske hade resulterat i en panikattack.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där låter intressant ! :)

2008-05-20 @ 22:38:57
URL: http://annabenjamin.blogg.se

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0