Svar på en fråga.

Malin undrade om jag hade hållit på med droger och det beror på hur man definierar droger. Ja, jag har testat det mesta men endast varit beroende av lugnande medicin och det hade en läkare föreskrivit mig. Det andra är ett bantningspreparat som finns att beställa på nätet (av just den anledningen nämner jag inte namnet).

Dock gör ett beroende alltid det mycket svårare att få hjälp inom psykvården och har bara nackdelar. Saken är den att jag fortfarande har stora men från mitt beroende och inget av dessa ledde till något som helst positivt. Det ena fick mig att bli otroligt abstinent när det utsattes (poliseskorter till psykakuten med mera) och det andra resulterade i blödande magsår och väldig hjärtpåverkan.

Det här är alltså något som jag verkligen aldrig, aldrig önskar någon annan att hamna i. Det går så otroligt fort utför! Det gäller mediciner över huvud taget, man bör vara medveten om vad det egentligen är man stoppar i sig och vad de också kan ha för konsekvenser.



Och nu dricker jag inte ens alkohol på grund av pågående medicinering (inget beroendeframkallande!).

Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0