Onsdag var det ja.

Ja idag är det onsdag och det har varit väldigt slappt för min del måste jag säga. Har inte hänt alls mycket. Mår väl sådär, har haft lite ångest under dagen och det har varit jobbigt men hanterbart.

Jag måste leva med att min ångest kanske aldrig kommer att försvinna men att ha en dag då det känns hanterbart är guld värt!

Har också köpt häftmassa för att kunna göra ett mysigt kollage med peppande ord på min vägg idag. Vill ha lite mer myskänsla hos mig, det gör att jag känner mig tryggare. Kanske uppdaterar med ett kort på det sen?

Kommer inom kort komma fler tips mot ångest!

Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0