Måste bara säga att det fungerade.

Gud så trött jag blev i hela kroppen efter att ha mediterat igårkväll. Det är super mot ångest och för att slappna av på kvällen. Jag vet inte om jag ens orkade hålla mig vaken under hela tiden, kommer inte ihåg, men det spelar ingen roll för jag har sovit och rätt bra också dessutom.

Ska iväg och äta lunch med min terapeut om en stund samt ett samtal efter det och sedan också ett läkarmöte med en läkare vid namn Bodil som jag aldrig träffat.

Min terapeut skulle försöka följa med på läkarsamtalet om hon kunde och tiden räckte till. Hoppas på det för hon är ett stort stöd.

Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0