God kväll!

Hur har ni det ute i landet? Själv är jag hemma hos J. Jag känner mig rätt lugn och tillfreds, ovanligt mycket faktiskt med tanke på att det är kväll och jag inte har pratat med mobila teamet idag. Jag får nämligen två samtal i veckan (kanske snart även varje kväll) från dem så att jag kan få prata av mig om jag behöver. Det är rätt skönt faktiskt även om jag inte tycker om att prata med okända människor.. Bara jag har fått prata med dem ett par ggr brukar det genast kännas mycket lättare och det är ju bra i alla fall.

Hunden har fått 30-40min promenad nu så hon är nog rätt nöjd också, fick springa lös och nosa runt bland allt äckligt. Hundar är verkligen väldigt äckliga djur.. De äter allt möjligt.. Nåja, min räka till hund skulle kunna äta hur mycket som helst, hon blir ändå inte tjock och ändå skämmer jag bort henne rätt rejält.

Hoppas eran kväll känns bra!

Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0