God kväll allesammans!

Kul att folk tittar in trots att jag har varit dåligt på att uppdatera. Idag har jag varit hos min terapeut samt hämtat ut medicin. Eller ja, kunde inte hämta ut för nu sista dagen innan pengarna kommer hade jag inte ens 42 kr kvar på mitt kort. Det var verkligen pinsamt när jag skulle betala. Nåja.. Tog en tablett när jag kom hem, vilket jag skulle göra men känner inte av den någonting.. Bättre det än en massa biverkningar i alla fall. På apoteket lämnade då som sagt var ut två tabletter i alla fall så att jag skulle kunna ha tills imorgon, det var snällt tycker jag :)

Jag tänkte lägga ut ytterligare tips i att hantera ångest ikväll! Så titta gärna in lite senare igen!

Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0