Saknar dig något enormt!

Det gör så ont att vara utan dig J. Det gör så förbannat ont! Att veta att vi inte ska ses på två veckor känns outhärdligt, helvete också! Jag vet inte hur jag ska klara det här, en fucking jävla paus.. Det är säkert jättebra men det känns jättejobbigt.

Det här med jobbet är också sjukt jobbigt. Att känna att man inte orkar, att man inte räcker till för fem öre. Känns värdelöst.. Jag vet inte hur länge till jag kommer orka, hur många minuter till jag kommer stå ut.. Det känns hemskt och jag känner att jag snart trillar ihop i en liten hög för att sedan försvinna..

Kommentarer

Har du något att säga så gör det NU:

Name of the hoe:
Vill du fortsätta vara min bitch?

E-postadress: (publiceras så att hela världen kan se)

Din blogg eller whatever:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0